Retourbeleid

Bedankt voor uw aankoop. We hopen dat u blij bent met uw aankoop. Als u echter om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen na levering retourneren. Uitwisseling of retourneren kan snel en gemakkelijk worden gedaan door een mail te sturen naar onze klantenservice.

Retourperiode: We gebruiken een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket kan retourneren zonder enige reden te geven. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

Retourvoorwaarden: Alle items moeten aan ons worden teruggestuurd in een ongedragen en ongewassen toestand die geschikt is voor wederverkoop met de tags die nog aan de items zijn gekoppeld. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

OPMERKING:

Voor items die in de sale zijn, biedt icon. geen terugbetalingen. Deze items kunnen alleen worden verwisseld voor een ander item uit de collectie of ingewisseld voor winkelkrediet.

Voor 1+1 deals moeten beide items samen worden geretourneerd. We kunnen geen terugbetaling of winkelkrediet verstrekken als slechts één van de twee items wordt geretourneerd. Items in de 1+1 deal kunnen echter worden uitgewisseld voor een andere grootte of kleur van hetzelfde product. Als u slechts een van de items wilt uitwisselen, retourneert u alleen degene die u wilt uitwisselen en de andere behoudt u.

Retourkosten: Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land waar u uw pakket uit retourneert.

Retour verwerkingstijd: Als u aangeeft dat u een product wilt uitwisselen wanneer u uw terugkeer registreert, gaan we hiermee onmiddellijk aan het werk. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen enkele dagen is voltooid.

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op uw track & trace die u ontvangt met uw retourzending, kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment op de start van 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank

Retourneert FAQ:

Wat kan ik doen als mijn uitwisselingsproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. We zullen u een update geven over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retour al hebt gemaakt en het product is uitverkocht, zullen we contact met u opnemen en met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour te registreren?

Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice u graag.

Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

Helaas gebeurt het soms dat een product beschadigd is tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met u op te lossen. Stuur een bericht naar klantenservice-alianza@outlook.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw retour binnen de periode van 14 dagen te leveren voordat de retourperiode afloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de optie om het product uit te wisselen voor een vervanging of een tegoedbon. Vraag ons klantenondersteuningsteam om de mogelijkheden.